Recenze: Rudá jako Rubín

jenže téměř sto let před svým narozením.
Vzápětí pochopí, že
tím největším rodinným tajemstvím je ona sama.
Zbývá jí ale ještě pochopit,
jaké nebezpečí člověku hrozí,
když se zamiluje napříč časem.

Na začátek chci řícj jen jedno... Ta knížka je DOKONALÁ.. Ano to je. Dostala jsme ji k letošním Vánocům:) Nejdříve jsem si říkala " Jo super.... kniha," ale nějak nadšená jsme z toho nebyla:)Pak po novém roce jsme dosatala chuť si něco přečíst a po ruce byla tato kniha:) Tačala jsem číst odpoledne a najednou se odtrhnu a zjistím, že je 11 hodin večer. Chytla mě už první stránkaa to je jedna z podstat dobré knihy. Příběh o 16. leté Gwendolyn, které vůbec netušila, že je největším tajemstvím rodiny právě začíná. Gwendolyn si žila naprosto normálně, no normálně, jejich rodina nikdy nebyla normální dědil se totiž po žensé linii časocestovací gen. Jedinec, který ho zdědil může pomocí chronografu, přístroje, který díky kapce krve přenese nositele genu do jakékoli doby do 1500 na jan dlouho chce, ale max. jsou 4 hodiny, cestoval do minulosti. Všichni v její rodině tedy: lady Arista(babička), teta Maddy, teta Glenda, její dcera Charlotte, Grace a její děti: Gwandolyn, Caroline a Nick, si mylseli, že gen musí zdědit její naprosto dokonalá a sobecká sestřenice Charlotte, protože Grace, Gwendolinina matka, lhala o jejím datu narození.. Hned vysvětlím... časocestovací gen může mít poue člověk, který se narodil určitý den:) A Gwendolinina matka o jejím datumu anrození lhala a proto se 16. letá Gwendolyn o svém daru dozví až když jde tetě koupit cironové bonony a najednou se s ní zatočí svět. A o pár chvil později stojí na stejné ulici, ale vypadá to tam úplně jinak běží domů, ale než ji někdo otevře zase se přemýstí zpátky v čase. Je z toho vyděšená, ona o takový dar nestála a ani netuší jak se v takové minulosti chovat.
Když se Charlotte a její matka Glenda dozví udělají hroznou scénu, ale už se s tím nedá nic dělat a tak si vymění místa Charlotte odjíždí dom, ale předtím se ještě rozloučí s Gideonem. Dalším cestovatelem časem, diamantem, který je z rodu de Villersů. Má s 12. tou cestovatelkou v čese důležitou misi, musí získat krev 4. cestovalů česem, kteří jsou už mrtví. A to proto, že první chronograf kde chybí pouze Gideonova krev a Gwendolynina krev, před lety ukradli Lucy a Paul. Příuzní obou rodů, chtěli totiž zabránit ay se vyjevilo tajemství, myslí si že hrabě lže, a že neříká úplnou pravdu co se má stát. Říká se totiž, že když se do chronografu načte všech 12 cestovatelů časem vyjeví se tajemství, které má zachránit svět. Hrabě Saint Germain je, dá se říci, vůdce Strážců a to on prahne po odhalení tajemství.
Ale je taková cesta do minulosti bezpečná? Zdá se, že pro Gwendolyn moc ne! Už při první návštěvě hraběte, aby se mu představil Rubín, každý cestovatel v čase je kámen a Gwendolyn je rubín. Je to enmilé setkání, hrabě totiž není příjemný ani za mák, na dálku Gwendolyn škrtil, aniž by se jí dotknul varoval, aby neporušoval ajeho pravidla.
A při druhé je cestou do Templu přepadnou nějací chlápci co je chtějí zabít. Naštěstí sebere Gwendolyn všechnu odvahu a probodne jednoho útočníka, ale je z toho velice nešťastná až zoufalá.
Gideon a Gwendolyn se bějen příběhu stále více přibližují. nejdříve se zdá Gwendolyn, Gideon namyšlený, sbecký kluk co myslí jen na sebe, ale časem si myslí, ž našla i tu milou stránku jeho osobnosti, a tak když se dostanou po útoku do chráněných zdí kostela. nemůže to dopadnou jinak než, že se jejich rty přiblíží a.......

Knížka je opravdu skvělá, její přběh vás vtáhne do sebe ať chce nebo ne a cítíte se jeho součástí. Naplno jsem přižívaja pociti Gwendolyn a naprosto chápala její reakce na určité situace. oufám, že si ji taky pořídíte, a nebo že se vám už pyšní k nihovně. :) Jestli ne je nejvyšší čas. Myslím si, že tento příběh nám ještě přinese mnohá překvapení :)

Já dávam knize plných 10/10 bodů. Neuvěřitelně krásná knížka :)

1 člověk ohodnotil tento článek.